Seg

Hej, är typ helt virrig. Har knappt koll på tiden eller dagen eller om jag har bloggat eller inte. Hahaha :P Var hemma idag för att jag har fått en släng av magsjukan. Men allt känns redan bättre förutom att jag fortfarande är förkyld. Imorgon blir jag barnvakt, men ska fråga mamma om jag får ta hit nån kompis som sällskap.
Hm, ska typ gå och kolla på film snart och äta något gott. Är verkligen helt borta. Tror att det kan ha att göra med att jag sov till 2 idag. Sov som en stock enda tills då fast jag somnade innan 12 igår. Och så har jag suttit vid datorn HELA dagen tills nu. Har gjort 2 headers till bella och jävlar vilken tid det tog, men kul :D
Nu måste jag gå och lägga mig, Godnatt, PUSS <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0