Sista kvällen + Shopping!

Hejsaan, tänker bara skriva snaaabbt medans johanna är på toa. Hahah.
Vi har shoppaaaaat ännu mer idag! :D Det blev en klänning, en stickad tröja, ett par söta overkneestrumpor med sidenband, en pyjamaströja, en jacka och en tunika. :D
Johanna har också shoppat massoor, och när jag kommer till sverige så blir det ännu mera shopping! Har 2 presentkort och massa pengar kvar!
Men men , nu ska jag kolla fb, sen ska vi käka massa godis och mysa sista kvällen här i finland. Imorgon ska vi på äventyrsbad och spabehandling innan vi tar kvällsbåten hem, och då blir det paaarty paaarty! :D

PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Larissa

Gud vad kul du har det och lycko dig som har massa pengar, jag har inte en enda krona typ ;)

Men vi måste ses snart lovet börjar ta slut :(



Puss<3 saknar dig :)

2010-01-06 @ 13:03:37
URL: http://apiina.blogg.se/
Postat av: FANNY ♥

Åh vad kul att du hittat massa i Finland :) Guuud vad kul med äventyrsbad!!! :D :D Är så avis!! Själv kom jag nyss hem från skolan, började idag när alla andra i familjen var lediga.. :( Haha, men det gick rätt bra ändå!



Ha det så bra gumman, saknar dig!! PUSSAR! <333

2010-01-07 @ 16:02:34
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Larissa

Hehe, aa jag gör om ganska ofta i bloggen men nu ska jag ha kvar min ett bra tag men ändrar sen innan sommaren ;) Och aa vi måste ses, men kunde du i helgen, smsade dig :) Och vilket bad badade ni på?

Puss <33

2010-01-07 @ 16:26:47
URL: http://apiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0