Sjuk!

Hej! :)

Klockan är snart tolv på natten och jag håller på att svimma av min förskylning. Bode egentligen sova, men har suttit och laddat ner massa musik från datorn till mobilen. Då har jag nåt att lyssna på på tåget ;)
Skulle egentligen åkt hem till Roxanne idag efter skolan, men jag mådde bara sämre och sämre. Var på första lektionen, åt lunch och gick på andra, men var bara där typ en halvtimme och så åkte jag hem. Jag har haft ont i huvudet, snorat, ont i halsen, svullna knölar i halsen som värker och är ömma, ont i öronen, lock för öronen och täppt överallt, svårt att andas, ont i bihålorna och mensverk. Inte precis bästa kombinationen att ha när man ska orka en hel skoldag.
Åkte iaf hem och hade tänkt sova en stund och sen åka till rox på kvällen, men fick inte. Men tur det, för förskylningen blir bara värre och hade inte orkat nånting. Har typ migrän och fryser. Skulle upp till Bella nyss och fråga om hon skulle komma ner och så helt plötsligt så blev det värsta ljusfläckarna för ögonen och det snurrade till. jag behöver sömn och en ipren.

Men nu ska vi kolla på film , så kommer jag antagligen somna. Hoppas jag blir frisk, för imorn kommer håkan, ann-charlotte, filip och jonathan. Vi hörs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0