Städdag

Hej shnyggos! Jag har städat hela dagen. Alltså mitt rum. Ni skulle sett hur det såg ut innan, herregud asså! Men det börjar iaf likna ett hyfsat städat rum. Men jag är inte klar än på långa vägar. Jag har sorterat i alla lådor och bland massa papper. Men jag ska dammtorka alla ytor, fixa så alla parfymer och hårprodukter står snyggt i hyllan, dammsuga, svabba golvet, städa hela garderoben, byta lakan i sängen och massa övrigt.
Men garderoben ser ut som jag vet inte vad. Massa grejer inne i garderoben, en överfull tvättkorg, en smutsig matta, massa kartonger, lådor, datorprylar, sladdar, skräp och sånt som mina föräldrar kastat in när de inte fått plats med det i förrådet. Sen ska jag vika in alla kläder fint och prydligt och ta ner det som är smutsigt. Inte kul, men det kommer verkligen löna sig när jag ska lägga mig ikväll i ett rent, städat och fräsht rum. :)

Nog om städning. Imorgon ska jag träffa Larissa , och vi ska troligtvis in till Uppsala och shoppa, och så sover vi hos mig eller henne om inte mamma säger att vi har andra planer så klart. Men nu ska jag käka lite sen middag, Ha det bäst, PUSS <3




Inte meningen att det skulle bli en fjortisbild, men den får duga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0