Tidigt hemma.

Tjoo, kom hem kvart i ett idag.
Vägrade åka till skolan imorse , men mamma sa att jag skulle försöka. När jag skulle ta tåget till uppsala, så var johanna också på tåget. Så vi höll sällskap och ingen av oss mådde särskillt vidare. Så vi tog en fika och pratade om allt. Jag mådde bättre av att prata av mig, men ångesten försvann inte, så jag bestämde mig för att åka hem, åkte alltså aldrig till skolan. Johanna gick till skolan som vanligt och jag tog 11.19 tåget från uppsala.

När jag kom till Örbyhus så handlade jag nudlar och tog bussen 12.25. Så var liksom hemma kvart i 1. Så himla skönt. Är ensam hemma med Tyson (morbrors hund) han är här tills Rudy slutar löpa. Men iaf, har lagat lite nudlar och ska äta, och sen ta en dusch och vila. Behöver lite tid för mig själv idag.

Mamma och Bella är hos tandis för bella har haft ont i tanden senaste dagarna. Men jag ska käka nu iaf. Skriver seeen, PUSS <3


Kommentarer
Postat av: FANNY ♥

Vad jobbigt att du inte mår bra gumman :( Du behöver nog tid för dig själv, men du ska veta att jag alltid finns här för dig! <3 Tack ännu en gång för att du skickade kameran, den var så väl packeterad! Vill ge dig fraktpengar. :) Krya på dig och se på någon film och bara ta det lugnt nu! ♥♥♥

2010-01-21 @ 17:04:14
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: FANNY ♥

PS! Jättesöt bild <3

2010-01-21 @ 17:04:26
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0