Fika, och hemma tidigare.

Hej snyggos!

Jag kom hem tidigare idag. Vaknade imorse, var bara väldigt trött, stressade iväg eftersom jag och bella försov oss, och utan frukost bara en kopp svart kaffe, sen när jag kommer fram med tåget till uppsala så känner jag mig helt svag i kroppen och har ingen ork i huvudtaget att ens stå på benen. Väskan vägde bly och benen ville bara vika sig. När jag kom fram till åhléns så svartnar allting och allt snurrar och känns som om jag ska falla ihop vilken sekund som helst. Men hann precis sätta mig på en bänk. Köpte frukt och en pucko men mådde bara illa, mådde mer och mer illa när jag kom till skolan. Satt och nästan hulkade inne på toan, men det kom inget. Men har antagligen fått mammas magsjuka, GREAT! :(

Gick till maten och käkade men orkade ingenting för mådde så illa, så åkte jag till stan och mamma mötte upp mig och vi skulle fixa min gamla mobil till bella, först låsa upp den och så köpa kontant kort. Det skulle ta 20 minuter att fixa om mobilen så jag och mamma tog en fika. Har iaf kommit hem nu så ska ta och vila efter det här, måste gå på festen imorgon! :P  PUSS <3






 Jag fick en mini-semla. Visst är den söt? :D

 Vi var på Belle shoes rea och mamma köpte ett par skor och en skitsnygg väska, typ brun fransväska, och jag kommer få låna den :D Och jag fick en liten kuvertväska och en mini-plattång för min har ju gått sönder.

Kommentarer
Postat av: FANNY

vad mysigt med fika! :D

Stackare som inte mår bra alls, hoppas att du blir bättre! Läskigt det lät.. :S Själv är jag genomförkyld, så jag gick hem från skolan idag!



Supersöt kuvertväska du har köpt! =) Ida, får du mina sms/kommentarer på bloggen? För jag får inget svar.. :/



<333

2010-01-28 @ 18:58:53
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0