Avkastad från bussen IGEN!

Hej, jag slutar snart för dagen. Då är det lunch , och efter det ska jag in till stan och sen till BUP. Igår var det ju teater, och johanna följde med mig och bella :) Var typ sjukt trött hela dagen , men vi hade kul i alla fall. Och sen när vi skulle ta stadsbussen till stan så sa busschauffören att pengarna på mitt busskort var slut!!! Jag och bella delar ju på kortet och har åkt två gånger, så alltså 4 ggr sammanlagt och en gång själv, och det kostar 8 kr per åk, och jag laddade det med 100 kronor!! Hur går det ihop? Så vi försökte förklara hur det låg till och att vi måste hinna med vårat tåg, men vi blev avkastade, så det var bara för mig Bella och Johanna att börja GÅ mot stan från Ekeby. Jävla busschaufförer alltså. Först stadsbussen i Uppsala när jag skulle möta mamma, sen i Väsby och nu det här. Jag blir jämt avkastad. Vad har dom emot mig?
Fattar inte...
Men nu ska jag snart börja plocka ihop. PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Larissa

Men ÅH! Vad jobbigt att dom alltid kastar av dig vad är deras problem! :S



Svar: Ja bilder är på eran gård :) tog den när jag var nere och fixade mig på morgonen i Måndags :)

2010-03-10 @ 18:34:27
URL: http://apiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0