Bio och två ragg, HAHAHA! xD

Hej jag heter Ida och jag har typ världens tråkigaste blogg, men det skiter jag i just nu för tänkte skriva lite snabbt om idag.
Jag och Johanna åkte på bio klockan 21.00 och såg "Remember me" sjuuuuuuuuukt bra film!! Älskar den. Efter det gick vi till stationen och johanna insåg att hon glömt kolla bussen så sista bussen hade gått 19.35 och klockan var typ 23.00! Hahahha , så vi sov inte hos henne som tänkt. Vi ringde Mimmi och frågade om vi kunde sova där, men det blev inte så i alla fall. Vi drog tillbaka hem till mig. Medans vi skulle vänta på tåget i en timme så underhöll vi oss med att ta bilder i en fotoautomat och prata med två killar som var 22 och var från Canada. Den ena var skitsnygg! Och vi pratade engelska med dem så min engelska sög. Snygga killen sa att jag hade gröna ögon! :D Waow!

Men nu är vi i alla fall hemma och johanna är sur för att vi inte stannade kvar på stationen och umgicks med dem. Haha! Men nu ska jag upp och se på film med Johanna för vi ska upp tidigt imorgon. Johanna har skola men inte jag. Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0