Desperat bakning

Heej schnyggos! Jag var typ desperat efter godis, har varit det hela dan och även fast jag proppade i mig massa choklad cookies i skolan så hjälpte det inte. Rotade igenom skafferiet, men självklart fanns det inget gott där, så jag ställede mig och bakade kolor klockan 10 på kvällen. Hhahaha. Är man sugen så är man!
Ska snart lägga mig i soffan och se på "Christine" och äta kolor.
Resten av veckan är chill. Imorgon blir det samling i matsalen och så ska alla äta frukost tillsammans och efter det är det yoga. :D Tror vi slutar efter det, sen tordagen har vi fått göra egna val vad vi vill göra, jag valde typ estetisk verksamhet och trummor först tror jag. :)

Men skriver nån gång, Puss <3

 gaaaammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0