Dop imorgon.

Har hjälpt mamma, vickie och henkka med att fixa till lokalen som vi ska va i imorgon efter dopet. Vi har vikt servetter, dukat bort och fixat till ställerna. Men jag kom dit efter skolan och Elli och Gabbi var också där så de hade dukat de mesta. Men jag hjälpte till med servetterna och passa Hampus en kort stund. haha. :) Skulle bakat kakor, men allt blev så sent för mamma började hålla på i köket... :/ men jag ska nog ta en dusch nu, så man är fräsch tills imorn. Puss <3


Jennie och jag idag när vi fikade i stan på rasten. Orkar inte redigera bilderna.




Kommentarer
Postat av: jennie

hahah bilden på mig :O

Jag ser ut som att jag egentligen är jävligt irriterad på nåt ooh ba tänker ta en bild för helvete så jag slipper se glad ut i onödan xD

Puss <3

2010-03-20 @ 18:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0