Får jag behålla mitt studiebidrag?

Heeeluuw, jag är i skolan igen och idag har jag gått här i 2 veckor utan att vara hemma från skolan eller skolka från någon lektion, förutom igår när jag var hos kuratorn på eftermiddagen men han med halva den lektionen i alla fall :) Jag känner mig duktig, men är orolig för att CSN inte ska tycka det.. för hela förra veckan var ju mitt tåg inställt. Åkte dit två morgnar i rad i tid och undrade varför tåget var inställt hela tiden, men så sa Emelie att det skulle vara så hela veckan. I vilket fall så har jag ju kommit sent till skolan varje dag förra veckan på grund av det.. Så jag får se om det går att fixa eller om de drar in mitt studiebidrag. De borde inte göra så eftersom det är tågens fel.

Men nu ska jag göra det jag ska. PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0