Flyttning på gång?

Godmorgon! Jag vaknade nyss och har käkat frukost. Ska ta en dusch och städa mitt rum. Idag kommer troligtvis Johanna hit och gör mig sällskap när vi är barnvakt. Imorgon får jag se vad som händer, är ju ledig på måndag sp det är långhelg :)
Igår var vi och kollade på ett hus i Märsta. Skitfult och orenoverat, men enligt mamma och pappa skulle vi renovera allt innan vi flyttade in. Men man får ju se hur det blir. Skulle gått på en fest i Läby igår, men hann inte hem i tid så det blev inte av :( Men det får bli en annan dag. Men nu ska jag som sagt ta en dusch. Puss !


Kommentarer
Postat av: FANNY

Åh låter ju jättespännande isåfall! :D :D

Märsta.. hm vart ligger det?? :)

Lyckost som är ledig på måndag ! Ha en toppenhelg gummsan! <3<3

2010-03-13 @ 13:24:08
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0