Första dagen efter lovet.

Helluuw! Folk klagar på att jag aldrig skriver på bloggen. Har inte orkat. Men snart kommer nystarten. Igår var släkten hos oss och larissa och Johanna kom också för att fira mig. Fick presentkort, pengar och massa annat kul :) Fick ett jättegulligt vänskapsljus av larissa och så bjuder hon mig på grönan nån gång i vår eller sommarn. :D Johanna gav mig ett par skor, solglasögon, en navelpiercing och så bjuder hon på bio, :D
Johanna sov iaf över igår kväll så vi tog en fika i uppsala imorse innan vi skiljdes åt och så åkte jag till skolan. Inget intressantare än det. Vi slutar om typ 45 minuter och jag är såååå utråkad. Sen är det teater med bella i eftermiddag. Men men ska göra mina skolarbeten, skriver när jag orkar nästa gång. PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0