Just nu.

Just nu:

* Precis kommit hem från skolan.
* Ligger i sängen
* Äter toffifee och toblerone
* Funderar på massa saker som ska göras
* Bloggar om mitt tråkiga liv
* Ska prata med mamma om övernattning i väsby
* Ska packa
* Visar er vad jag köpte igår när jag var och shoppade med Emelie




* Ögonfransböjare från Lindex
* Rougeborste från Lindex
* Rosa t-shirt från New Yorker
* Bh från Lindex
* Marinblåa leggings
* Sjal till en kompis
* Svart kjol från JC
* Kofta från New Yorker


OBS, inlägget skrevs för typ en och en halv timme sen. Men publiceras nu pga en viss anledning.


Kommentarer
Postat av: FANNY <3

Åh vad myscket SNYGGT du har shoppat :) :)

Är avis!! Sjalen som du fyndade var ju så himla fiiin! Har alltid tyckt de ;)



Du är såå omtänksam som tänte på mig där med sjalen!! Måste handla en födelsedagspresent till dig!! Vad önskar du dig? Vill ses snaaart!! Kommer hem på söndag, hör av mig då! Pussar <3 <3

2010-03-05 @ 12:42:49
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0