Lång rast = fika på stan.

Hej ;) Jag är i skolan idag och var i tid imorse :) Vi hade matteprov i morse och det gick skitdåligt, men jag och Jennie var klara redan 10.20 , så vi åkte in till stan och gjorde något åt vårat kaffesug. Vi fikade på Subway, jag med min billiga kaffelatte och choklad cookie, och jennie med sin dyra kaffelatte från barista. Hahah jag är typ fattig. Innan vi åkte tillbaka till skolan och käkade lunch, gick vi till Magneten och provade fula masker och lösnäsor. Haha.

Idag är det grått och trist väder, så jag blir deprimerad, men det är iaf fredag och det är ett stort plus! ;) Skulle åkt till Fanny idag, men det är dop imorgon för Hampus och efter det ska vi till mormor och morfar. :/ Men det är skönt med lugna helger med familjen ibland också. Skriver när jag kommer hem. Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0