Morgonrunda på stan

Hej snyggingar! Om ni inte sett det så har jag ändrat i de två senaste inläggen nu i efterhand med att ladda upp bilder. Och tänkte berätta att jag har haft en mysig dag idag. Johanna och jag åkte in till stan med 9.11-tåget och tog en fika på Café Linné, svindyrt men väldigt gott och mysigt ställe! :)
Efter fikat kollade vi lite i affärer och provade kläder innan vi gick till Johannas skola. Var där en stund och åkte sedan hem med 13.19 tåget och väntade i över en timme på en buss som jag kom på i efterhand att den inte skulle komma (det är en skolbuss och det är studiedag så den går inte) så gick till Ellis fritids och lånade telefon eftersom jag glömt min, så mamma hämtade oss (mig och mina syskon).

Ikväll skulle det varit teater klockan 6, men jag pallar inte åka så ska träningscykla ikväll tror jag :D men hoppas ni har haft en skön dag. Själv är jag pigg och glad för det är soligt och varmt! :D <3

 Bilder:



 utan smink!!





Vill ha skorna!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0