Övertrött eller vad?

Hey! Jag har ätit massa pizza och är proppmätt! Har verkligen haft en superbra dag. Har inte varit så här lycklig på länge känns det som ! :D Först gick skoldagen utan problem. Var glad och pratig och var socialare än vanligt, och efter skolan på bussen hem blev allting alldeles för flumm, och när vi väl kom till stan så stannade jag kvar med Mimmi och Margit och tog en fika på storken. Och efter det när vi tog tåget hem så satt jag och mimmi och skrattade hela resan hem. Skrattade åt precis allting. Lite övertrött kanske?
Så gissa vad som händer när allt är på topp? Jo jag missar min station och åker till Tierp och får ta nästa tåg tillbaka. Asså jävla klant. Hahah så onödigt. Men tröstade mig emd pizza :D

Funderade på att åka till Mimmi ikväll, men det blir inte av tror jag, för måste fixa inför imorgon när jag ska till Väsby. Men nu ska jag göra lite annat. Ha det bajsbra, Puss.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Din lille snyggis! Du skulle ha kommit så vi kunde skratta mera! :D Du är så underbar! Puss

2010-03-05 @ 22:39:34
URL: http://mimgustafsson.blogg.se/
Postat av: Mikis

Visst är storken myyysigt? I like!

2010-03-06 @ 15:12:11
URL: http://mpv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0