Stackars bella.

Dopet var idag. Det var fint och har haft en kul dag med släkt och kusiner :) Henkka, vickie, hampus och gabbi är här nu och de ska väl typ åka hem snart tror jag. Bella var också här men hon gick. Hon blev less på att vänta på skjuts hem , så hon gick eller antagligen går fortfarande till stationen typ 5 km. Det är mörkt och kallt och bara massa skog och ingen belysning. Hon går mitt på en bilväg i högklackat och det är fullt med läskiga djur i skogen. Hahah antagligen är hon livrädd, det skulle jag vart. :/

Men imorgon ska vi till mormor och morfar, bella skulle följa med men nu vet jag inte längre.. :P Men men , ha det bra, puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0