Stockholm, bio och ännu en kväll.

Kom precis hem från Upplands Väsby. Jag och Larissa sov typ två timmar inatt. Somnade typ 6-7 eller nåt på morgonen. Men vi kom upp i alla fall i tid och åkte in till stan (Stockholm ofc!) och såg Alice i Underlandet i 3D, gillade den, men inte så bra som jag förväntat mig. Efter det gick vi och kollade lite i affärer och avslutade med en fika på Wayne's Coffee med världens godaste kladdkaka. Hemresan blev krånglig för vi blev avkastade från bussen för att vi inte hade hunnit skicka sms-biljetten i tid så jag dampade loss och svor och skrek på busshållplatsen så folk kollade snett och vi skulle fått vänta en timme till nästa buss.
Men min familj hämtade oss efter typ 20 minuter :)

Nu är vi i alla fall hemma, Larissa sover här eftersom hon annars hade fått sova ensam hemma inatt, eftersom hennes mamiii är bortrest. Men ikväll blir det film och Ben&Jerry's. Men nu ska jag käka pizza, PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0