Tjockiskväll med Larissa.

Hej! :D Jag är hemma hos Larissa. Jag är aptrött , men vi har iaf haft kul hittills. Åkte med la familia till väsby hem till Raili och åt tre rätters middag, jättegott! Men jag hann inte med efterrätten för drog till Larissa med en taxi :)
Vi handlade godis, ben & Jerry's, chips, mjölk, saft, vaniljglass och två filmer :) Det blir tjockiskväll ikväll med. Vi är ensamma hemma för hennes mamma är i Milano. Imorgon ska vi åka på bio och se Alice i underlandet i 3D! :D Men nu ska vi se på Jiddra inte med Zohan. Sjuk film ,men kul iaf :D

Ha en nice kväll ! PUSS <3


Kommentarer
Postat av: FANNY

Åh Alice i underlandet i 3D vill jag också se!!! :D



Låter som att ni haft det jättekul :) Ben and Jerrys är sååå underbart gott! Är hemma nu! :) ♥♥

2010-03-07 @ 17:34:42
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0