Vilodag tills imorgon

Hej! Jag var inte i skolan idag. Jag vaknade av att pappa stod och ba: "Ida! Ida! Ida! Ida! Hallå! Ida! Hallå! Vi ska åka om tio minuter, om du inte åker med oss så måste du gå till tågstationen." Det är en halvmil dit och det tar exakt en timme om man går hyfsat snabbt. Men inte ens det skrämde mig tillräckligt mycket för att orka gå upp. Jag var helt slut.

Somnade på en hård soffpall igårkväll med en tunn filt så vaknade mitt i natten av att jag frös som en gris och gick upp och la mig med kläder, smink och oborstade tänder. Var i alla fall helt slut imorse, plus att jag var ofräsh och inget var klart för att jag skulle hinna på 10 minuter. Så jag somnade om, vaknade igen och klockan var nästan halv 10 när jag väl gick upp. Gjorde min fetto oboy med 7 kilo grädde i och efter det gick tiden och det blev ingen halvmils promenad till stationen. Imorgon är jag antagligen utvilad och ska till skolan :)

Har precis ätit lunch, är helt proppmätt! Lagade lite till mig och tvillingarna som också var hemma :) PUSS<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0