hade tråkigt

Jag hade tråkigt, så satt och gjorde lite ändringar på bloggen. Men nu är jag trött och klockan är mycket, så orkar inte göra klart det. Jag veeeet att bloggen är skitful. men jag ändrar det sen när jag orkar. Har egentligen ingenting mer att skriva.
Joo, valborg va nice. Var mest med johanna och mimmi och så träffade vi massa annat folk, och när båda drog så var jag med några killar från klassen. Drog hem jättetidigt , för alla i mitt gäng var uttråkade och ingen orkade vara kvar. Sååå skulle jag på fest med jag hade typ feber så orkade inte. hmhmhhmhm, är trött vet inte ens vad jag skriver, så går och lägger mig nu , puss <3

 

Thinking of you...


Kommentarer
Postat av: Larissa

OMG, vad fiiiiiint! <3



Puss, längtar tills imorgon! <3

2010-05-05 @ 16:16:52
URL: http://apiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0