Duktiga jag.

Sha sha bloggen!
Hahah, nerå, men vet att jag inte har bloggat nåt nästan. Har inge besökare längre nästan. Men jag har varit dålig på att läsa andras också. Förlåt. Ni som varit så trogna och läst och kommenterat hela tiden och så läser jag inte ens era. Men har typ aldrig ork eller tid till sånt längre. Skriver nåt inlägg då och då. Går in på facebook och inget mer. Hahaha, men jag ska bli bättre på att läsa bloggar igen. :)

Är iaf i skolan nu och sitter med mimmi och jennie i ett grupprummet. Vi har ingen vanlig skola. Det var buffertdag igår och idag då vi som har missat saker i skolan får komma och ta igen prov och uppsatser. Och de som har gjort allt är hemma.
Jag är fortfarande sjuk, men är ändå i skolan och är duktig. :D Men nu ska jag plugga! PUSS <3

 Kommer ni ihåg fjortis inläggen?

Kommentarer
Postat av: lukes

Dagens fråga: har du färgat/slingat håret någon gång?

2010-02-10 @ 21:38:50
URL: http://nattstad.se/lukes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0